جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ 20 September 2024
جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴
کد خبر: ۴۳۵۴۶

انتشار محتوا و تبلیغات انتخاباتی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی باید منطبق بر قوانین انتخاباتی باشد

انتشار محتوا و تبلیغات انتخاباتی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی باید منطبق بر قوانین انتخاباتی باشد
رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتای ناجا با اشاره به نقش فضای مجازی در حضور گسترده مردم در انتخابات، به مدیران کانال‌ها و گروه‌ها در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی گفت که محتوا و تبلیغات انتخاباتی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی باید منطبق بر قوانین انتخاباتی باشد.

به گزارش فراز به نقل از ایسنا، با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: فضای مجازی در راستای حضور پرشور مردم در انتخابات نقش غیرقابل انکاری دارد، از این رو محتوایی که در آن منتشر می‌شود هم دارای اهمیت بالایی است.

وی ادامه داد: به همین دلیل نیز مدیران کانال‌ها و گروه‌ها در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی باید توجه داشته باشند که انتشار محتوا و تبلیغات انتخاباتی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی باید منطبق بر قوانین انتخاباتی باشد. از جمله این مقررات این است که شبکه‌ها به هیچ وجه نباید پیش از اعلام رسمی نتایج انتخابات نسبت به انتشار نتایج احتمالی و ... اقدام کنند.

رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتای ناجا اضافه کرد: پلیس برابر مقررات با این موارد برخورد خواهد کرد.

برچسب ها:
ارسال نظر
پربازدیدترین ویدیوها
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

پیجر همه جا، از اتاق کودک تا میز کافه و رستوران

چه کسانی از پیجر استفاده می‌کنند؟

در گفت‌وگوی فراز با «علی بهشتی نیا»، کارشناس آموزشی بررسی شد

مخاطرات اختصاص ۲۰ درصد از ظرفیت مدارس به اتباع افغانی

زندگی